Service en garantie

Bij Baby & Tiener Megastore geven wij garantie op alle artikelen, tenzij anders vermeld. Wij staan er op dat de bestelling in optimale staat worden uitgeleverd. Dat betekent dat het artikel moet voldoen aan de verwachting die je ervan mag hebben. Gaat het artikel stuk, dan heb je recht op gratis reparatie of vervanging tijdens de garantieperiode. Het spreekt voor zich dat je het artikel wel normaal gebruikt moet hebben.

Van maandag tot en met vrijdag staat ons klantenserviceteam voor je klaar. Wij streven naar een reactietijd van 2 werkdagen. 

Wat kan ik het beste doen als mijn artikel kapot is gegaan?

1. Als het artikel stuk gaat, neem dan direct contact op met onze klantenservice.
2. Stuur ons een kopie van het aankoopbewijs, deze toont namelijk aan of je nog recht hebt op garantie.
3. Leg ons uit wat het defect inhoudt en geef aan op welk onderdeel het eventueel betrekking heeft.
4. Maak foto’s of een filmpje van het defecte artikel ter ondersteuning van jouw klachtomschrijving.

Neem in geval van problemen altijd eerst contact op met onze klantenservice. Met fabrieksgarantie kun je ook rechtstreeks de fabrikant aanspreken op basis van de garantievoorwaarden. Het is aan te raden om onze klantenservice hiervan op de hoogte te brengen.

Contactgegevens
E-mail: service@babyentiener.nl 
Telefoon: +31 (0) 184 421014

Downloads